Wednesday, November 3, 2010

Perfect job=Telangkai


??? itu telangkai....menurut room maid sy,niera telangkai adalah terlangkah...ish3...nampk benor generasi tua skang x tau word2 lama mcm ni...hehe...Menurut kamus telangkai membawa makna---orang yg menjadi perantara dlm perkahwinan, perundingan dll (itu sy la tu) hehe...x tipoO...ada testimoni lagi tau...2 picture atas tu sy punya job la...hehe...angkat basket plak...huhu:>
Wat rakan sy,cowi erk borrow pic ni...sy dedicate khas wat korang article ciplak dr web org len ni:


Kasih Comotku


Comot,
Bukan Jelitamu Buatku Tertawan
Bukan Ayumu Hatiku Terberkenan
Bukan Cantikmu Jiwaku Terkesan
Hanya Comotmu Aku Perasan


Comot,
Senyumanmu Adalah Penawar Luka
Senyumanmu Juga Penghibur Lara
Senyumanmu Jua Pengikat Jiwa
Tanpanya Mungkin Aku Boleh Gila


Comot,
Kasih Kita Mulanya Tanpa DiDuga
Kasih Kita Kemudiannya Berbunga
Kasih Kita Sentiasa Dikau Baja
Mekar Subur Indah Melata


Comot,
Aku Tahu Kasihmu Tulus dan Suci
Aku Tahu Sayangmu Sejati dan Abadi
Aku Tahu Harapanmu Tinggi Sekali
Akanku Balas Hingga Ke Akhir Nanti


Waktumu Adalah Waktuku
Waktuku Merupakan Waktumu
Namun Kita Di Cemburu Waktu
Kau Dan Aku Jauh Berbatu-batu
Rindu Dan Kasih Berbuku-buku
Wajahmu Terpahat Di Sanubariku


Comot,
PadaNya Kita Tekadkan Usaha
PadaNya Kita Berserah Segala
PadaNya Juga Kita BerDoa Senantiasa
Agar Bersatu Kita Dengan IzinNya


p/s: comot=aida...hehe

0 comments:

Post a Comment